sobota, 15 czerwca 2013

Kac Vegas 3!

Cześć:)
Mam dla was dzisiaj film, który nie dawno miał swoją premierę, mianowicie ostatnią część zwariowanej trylogii "Kac Vegas".















Pierwsze 5-10 minut nieco zniechęciło mnie do tego filmu i myślałam, że będzie to najgorsza część ze wszystkich. Jednak po każdej następnej scenie zmieniłam swoje zdanie i muszę powiedzieć, że jest to lepsza część od 2, ale gorsza od 1. Pierwszej nie da się chyba przebić :D. A druga część jest dla mnie najgorsza, ponieważ zrobili zwyczajną kopię pierwszej...
Wataha znowu wyrusza razem, tylko tym razem nie na wieczór kawalerski ani na żadną inną imprezę :). Teraz muszą odnaleźć Chowa, który ukradł 21 milionów dolarów pewnemu Marshallowi, by ich kumpel Doug, który w każdej części jest najbardziej poszkodowany, przeżył.
Przez cały film nie brakuje sensacyjnych akcji, tekstów pełnych humoru oraz... niemal niezniszczalnego Chowa. Przez niewiarygodnie szybką akcję, film zleciał mi tak szybko, że nawet nie zauważyłam kiedy już był koniec! Nim się obejrzałam już była scena po napisach, która idealnie dopełniła film o nierozstającej się watasze :)
Uwierzcie mi, jest sporo momentów zaskakujących i typowych dla tej czwórki :D
Może i to jest skok na kasę, ale bardzo udany i z pewnością polecam :). Moja rada: nie oglądajcie tej części, jeśli nie widzieliście wcześniejszych, ponieważ zdarza się kilka nawiązań do poprzednich zdarzeń;).
Ocena: 9/10 :)


A jak wam się podobała ostatnia odsłona "Kac Vegas" ? :)
Do zobaczenia (może na Django, które w końcu udało mi się zobaczyć;)) :*

12 komentarzy:

  1. Jeszcze nie oglądałam, ale muszę się wybrać! Uwielbiam poprzednie dwie części, po za tym darzę ten film pewnym sentymentem, przypomina mi o pewnych osobach.

    escape-to-my-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety jeszcze nie oglądałam :c Ale postaram się w najbliższym czasie obejrzeć :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie oglądałam ale w najbliższym czasie może się wybiorę. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie oglądałam żadnej części z tego filmu, ale może skuszę się ^^. Powodzenia w blogowaniu!
    juntos-somos.blogspot.com <-zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super blog !:D świetny wygląd . zapraszam do mnie : www.blondmalutka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam ten film i z pewnością go obejrzę :)
    historiaadam.blogspot.com
    mlwdragon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. A mi się ta część filmu baaaaaardzo nie spodobała. Zdecydowanie pierwsza część jest najlepsza! Drugiej nawet nie obejrzałam do końca, o strasznie mnie znudziła, ale ta trzecia to masakra. Najlepszą sceną była ta ostatnia z napisami, gdzie okazało się, że jeden z nich ma implanty w piersiach :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Kac Vegas ! :) 3 część też na pewno zalukam ^^

    http://lovelygoodmorning00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie zdecydowanie najgorsza. Zupełnie nie podzielam Twojego entuzjazmu, ale to oczywiście kwestia gustu :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award, szczegóły : http://meandmysadlife.blog.pl/2013/06/20/liebster-blog-award-%e2%99%a5%e2%99%a5%e2%99%a5/ ;>

    OdpowiedzUsuń
  11. Też bym chciała iść na ten film . Bardzo ciekawy blog , fajnie piszesz . Obserwuje cię i twój blog . Pozdrawiam cieplutko .
    http://mojmozg13.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie oglądałam jeszcze 3 cz., ale na pewno obejrzę. ;DD

    OdpowiedzUsuń