środa, 29 maja 2013

The Great Gatsby ♥

Koochani :)
Zastanawiam się, czy widzieliście już film pt.: "Wielki Gatsby"? Jakie są wasze odczucia na temat tego filmu? :) Ja zaraz przedstawię swoje.
Nigdy nie zaczynam od ścieżki dźwiękowej filmu i wiem, że raczej się nie powinno, lecz teraz to zrobię. To jest pierwszy ogromny plus dla filmu! Ścieżka dźwiękowa w każdej ekranizacji jest bardzo ważna. Myślę, że tutaj jak najbardziej trafili w gust widzów. Przedstawione są dawniejsze czasy, lecz muzyka z reguły nowoczesna. Niektóre utwory były przerobione,  by wydawały się nieco starsze (przynajmniej takie odniosłam wrażenie). Przewinęły się m.in. piosenka Lany Del Rey, Beyonce, Florence & The Machine i wielu innych.
Drugim plusem jest obsada. Założę się, że wielu widzów idzie na ten film ze względu na niesamowitego Leonarda DiCaprio. Ja jestem jednym z nich ;). Drugim znanym aktorem jest z pewnością Toby Maguire znany między innymi ze Spider-mana i "Bracia".
Fabuła... Sama fabuła nie powala na kolana. Trochę nie wiadomo o czym film był. Jedna rzecz była niewyjaśniona, mianowicie: jak on się dorobił takiego majątku? Jeżeli ktoś wie, bo może mi to po prostu umknęło, to bardzo proszę o komentarz ;). Ogólnie film jest o miłości, jak Gatsby spotyka po parunastu latach swoją miłość Daisy. I to tyle.
Na początku stykamy się z Nickiem (jednym z głównych bohaterów), którego sąsiadem jest Gatsby. Jay Gatsby organizuje wielkie imprezy, lecz nigdy go nikt nie widział. Nikt nie wie także dlaczego on wyprawia tyle przyjęć. Oczywiście potem wszystko zostaje na ten temat wyjaśnione.
sosavagelybeautiful:

I WANT THIS SWEATER! #TheGreatGatsby





















Podsumowując, początek jest tajemniczy i z pewnością zachęca do oglądania dalszej części filmu. Z pewnością warto zwrócić uwagę na ścieżkę muzyczną i głównych bohaterów. No, ale oczywiście nie można pokochać film za sam soundtrack i obsadę. Mimo, że nie ma tam konkretnej fabuły film jest intrygujący i dość pozytywnie nastraja, ale tylko przez pewną część... Końcówka jest dość zaskakująca przynajmniej dla mnie :) Ale obejrzyjcie, bo na prawdę warto!
Ocena 8/10 :)
Mam nadzieję, że film wam się spodoba/spodobał.
Chcę jeszcze podziękować za każdy komentarz, obserwację i wejście. Bez was tego bloga by już dawno nie było!<3
Buziaki:*

21 komentarzy:

  1. Bardzo przyjemny blog, aż nie chce się z niego wychodzić c;
    Filmu nie widziałam , ale pewnie obejrzę.
    Pozdrawiam<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie oglądałam tego filmu ale pewnie kiedyś obejrze. :D Ciekawy pomysł na bloga. Będe Tu wpadac. :)
    ________________________
    Pozdro.♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze filmu nie widziałam, ale po twojej recenzji zapewne obejrzę ;) bardzo fajny wygląd bloga ;*
    zapraszam do siebie-> http://nessvanq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się bardzo fajnie go oglądało :) Nawet fajny film, jest dobry :)
    mlwdragon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ja JESZCZE nie ogladalam tego filmu. napewno sie na niego wybiore w najblizszym czasie.

    meela-meeli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie oglądałam tego filmu, ale po tym co przeczytałam, na prawdę bardzo chce obejrzeć :D Bardzo fajny blog ♥ Będę wpadała częściej ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog, na pewno będę go odwiedzać częściej ;)
    A film z przyjemnością obejrzę ;)
    W wolnej chwili zapraszamy do nas .

    OdpowiedzUsuń
  9. nie oglądałam ale chyba zajrze ;p
    zapraszam i dziękuje za miłe słowa : iitiismyliife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny blog będę częściej wpadać ;p
    http://fashionlesses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie widziałam, ale czuję się trochę zainteresowana :)
    cocaone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Miło tu.. Super czcionka na nagłówku ;))
    Trzeba było by obejrzeć film, bo poza tym nuda całymi dniami, także :D
    Idziesz do obserwu koleżanko ;]]

    OdpowiedzUsuń
  13. Sporo dobrego słyszałam o tym filmie od znajomych, niestety nie miałam okazji, żeby go obejrzeć. Ale chyba nie ma go jeszcze na dvd, prawda? W sumie głupio byłoby nie obejrzeć tego filmu, gdy jest taka ścieżka dźwiękowa :) /f.

    www.furiosus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dawno była premiera tego filmu, więc raczej nie ma go na dvd :) Oj zgadzam się ścieżka dźwiękowa jest niesamowita! :)

      Usuń
  14. Nie oglądałam go, ale może się na niego skuszę i obejrzę... ;)

    Obserwuję i liczę na rewanż ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny blog ;)
    Ciekawa treśc i przytulny wygląd ;)
    Będe musiała obejrzec bo nie oglądałam
    Obserwuję <33
    Zapraszam na moje rozdanie:
    http://pa0lkalove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapraszam Cie na letmelook.blogspot.com

    Zachęcam do udziału w konkursie na moim blogu, do wygrania REVITALASH, odżywka stymulująca rzęsy:)

    OdpowiedzUsuń
  17. nice blog ^^

    kiss


    http://lemonchicbeautyfashion.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  18. nie oglądałam filmu, ale z miłą chęcią go obejrzę :)

    obserwuje i liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zostałaś nominowana do Lebiester Blog Award! Szczegóły na:
    http://meandmysadlife.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń