czwartek, 17 stycznia 2013

THE PERKS OF BEING A WALLFLOWER :)

No to na dzisiaj recenzja o powyższym filmie :) Dla tych co kompletnie nie kojarzą opis :
15-letni Charlie (Logan Lerman) przeżywa pierwszą miłość (Emma Watson), samobójstwo swego najlepszego przyjaciela oraz własną chorobę psychiczną. Usilnie stara się znaleźć grupę społeczną, do której by pasował. Pod swoje "skrzydła" biorą go dwaj starsi koledzy, którzy wprowadzą go w arkana "normalnego" świata...
Już wcześniej pisałam recenzję książki pt. "Charlie" (bardzo zgrabne, polskie przetłumaczenie). Film jest jej adaptacją. Jak to zwykle bywa, w filmie nie znajdują się wszystkie wydarzenia z książki, bądź niektóre są poprowadzone do pewnego stopnia. Nie dziwi mnie to, bo gdyby każdy reżyser przedstawiał wszystkie wydarzenia z książki, to w kinie czy gdziekolwiek indziej, oglądalibyśmy filmy po ok. 4 godziny (w niektórych nawet więcej!). Film oceniam jako bardzo dobry, a obsadę aktorską jako świetną :D (mimo, że z początku znałam tylko dwóch głównych bohaterów) Oczywiście Emma Watson jak zwykle świetnie, Logan też bardzo poradził sobie w swojej roli. Nie chcę powtarzać słów, które używałam w recenzji książki, więc po części odsyłam do mojego chyba 3 postu ;- ) . Powiem tak: kiedy oglądałam ten film, wprowadziłam się w trans, macie czasem takie uczucie, że po filmie wyjątkowo oglądacie napisy bo musicie chwilę nad nim pomyśleć, albo jesteście w szoku? Jeżeli nie, to wychodzi na to, że ja jestem nienormalna, ale cóż to się zdarza ;- ). Niby taki banalny film o przyjaźni, a jednak cieszy się oryginalnością i zachwyca. Ma on w sobie coś takiego... nie wiem jak to określić, magicznego? Przyciągającego? Coś w tym stylu, ale żeby się o tym przekonać, to z pewnością trzeba go zobaczyć :) Na prawdę film jest godny polecenia. Może nie na luźny wieczór, jako jedną z amerykańskich komedii, ale jak na taki urokliwy wieczór z pewnością :)



Niedługo może dodam notkę o odchudzaniu i mojej motywacji do tego :)

Buuuuzi :*

8 komentarzy:

  1. Emma *.* uwielbiam ją i Logaan OOOOOOOO ^^ muszę obejrzeć ale może nie dzis bo mam dużo nauki ale w weekend bardzo chętnie ^^ bo lubie takie filmy o przyjaźni ;b

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zajebiście recenzje.To duży trud napisać dobrą recenzje bo często myli się to z opisem.Nie jestem specem podoba mi się blog z recenzjami filmów.Super Pozdrawiam dobra robota !


    http://mateuszkantor.blogspot.com/

    BTW.Ładna jesteś ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie. Obserwuję i komentuję. Liczę na rewanż twofriendsworld.blogspot.com / Domi : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Twój blog jest świetny :--))) <33

    OdpowiedzUsuń
  5. hmmm.. świetny blog:)
    <3!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mmm ciekawe ;) Masz fajnego bloga tylko mogłabyś zmienić wygląd. ;) Oczywiście nie jest brzydki ale mógłby być jakoś związany z blogiem. No ale to tylko moje zdanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam nad tym, ale stwierdziłam, że nie będę pisać o jednej rzeczy (w sensie tylko książki i recenzje). będą także inne notki :) Ale dziękuję ;-)

      Usuń
  7. nie widziałam tego filmu, ale chyba muszę to nadrobić :)
    świetny blog, zapraszam do mnie!
    http://heart-soul-football.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń