sobota, 12 stycznia 2013

Tradycyjne książki czy ebook?

Kupując ebooka oszczędzamy zarówno pieniądze jak i miejsce na półkach. Osobiście jednak wolę wydać te pieniądze i dorobić kolejną z rzędu półkę. Dlaczego? Ponieważ zapach książek i samo trzymanie jej w ręku to zupełnie inne uczucie niż mieć coś podobnego do telefonu komórkowego lub tableta. Nie wiem jak wy, ale ja muszę mieć ją całą przed sobą a nie przesuwać sobie po prostu tekścik.
 



Tak w ogóle to piszę książkę, tylko nie wiem czy ktokolwiek byłby nią zainteresowany :)
Opis brzmi mniej więcej tak:

Ogólnie wszystko dzieje sie w szkole, do ktorej wysyła się młodzież wyleczoną po psychiatryku. Ewelina, główna bohaterka, poznaje trzech chłopakow, w jednym z nich się zakochuje. On na dowód milości daje jej pierścionek. Od tego czasu Ewelina staje się nie do poznania, miewa różne sny, z których budzi się cała spocona i roztrzęsiona. 

Hmm... pozdrawiam i życzę miłego weekendu, bo mój niezbyt mile się zapowiada. Duuużo nauki:(

6 komentarzy:

  1. Zgadzam się z tobą również wolę tradycyjne książki.
    Super blog.


    Zapraszam do obserwacji mojego bloga modaporadydlanastolatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Osobiście wolę książki, ponieważ kocham ich zapach, te strony.. Lubię mieć je w rękach. A ta książka, którą piszesz, z opisu wydaje się bardzo ciekawa. Chciałabym przeczytać. Ja, bardzo byłabym zainteresowana. Super blog, będę odwiedzać, pozdrawiam. W wolnym czasie, zapraszam do czytania mojego bloga z opowiadaniem, mam nadzieję, że się spodoba: http://secretinthelist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja o wiele bardziej uwielbiam książki, one mają duszę, nie to co tekścik na komputerze. A tak w ogóle chciałabym przeczytać kiedyś twoją książkę :) Opis bardzo mi się spodobał... obserwuję i liczę, że jeśli kiedyś ją napiszesz to poinformujesz mnie.

    http://kraina-psychopatow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już mam 90 stron A4, a ostatni wróciła mi wena, więc pójdzie już szybciej :)
      Na pewno odwiedzę twojego bloga ;-)

      Usuń
  4. Ja osobiście wolę tradycyjną papierową książkę, kiedyś próbowałem kiedyś z telefonu ale to nie to samo. Nic nie zastąpi starej dobrej książki :)
    Bardzo fajny blog:) Bardzo lubię czytać, więc będę wpadać, obserwuję :)
    zapraszam również na swój blog, w którym będę zamieszczał recenzje książek i nie tylko http://zagraszznami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Też wolę zwykłe książki.

    OdpowiedzUsuń