sobota, 9 marca 2013

O wszystkim i o niczym :)

Długo dosyć nic nie napisałam, ale też nie oglądam zbyt wartych uwagi filmów. Mam kryzys twórczy ;c. Książka też mi nie idzie, można powiedzieć, że trochę mi już zbrzydła. Może to dziwne, ale tak jest. Znam zakończenie od nie wiadomo kiedy, a jak próbuje je zmienić, to jedno jest głupsze od drugiego... Niestety. Są dni kiedy nie mogę się oderwać od pisania, a są dni kiedy nie chce mieć z nim nic do czynienia.
Drugim moim problemem jest wybranie liceum... Na razie skupię się na testach gimnazjalnych! Może je w miarę dobrze zdam. ;)
Nadal czytam Pretty Little Liars, choć ostatnio mam na to coraz mniej czasu.;c Oglądam także serial pod tym tytułem. Znalazłam jeszcze inny, "Pamiętniki Carrie". Miałam napisać o nim notkę, ale stwierdziłam, że nie ma po co. Ogólnie jest on o dziewczynie, która dostaje staż na Manhattanie i już pierwszego dnia spotyka dziewczynę z magazynu Interview. Larissę (dziewczynę z Interview) zachwyciła bardzo torebka Carrie (tytułowej bohaterki) i postanowiła ją fotografować itd. Ale to nie jest jedyny motyw serialu. Przyjaciółki Carrie mają problemy miłosne, tak jak ona sama. Ogólnie fabuła jest bardzo prosta, a serial lekki, łatwy i przyjemny. Oczywiście nie brakuje tytułowej królowej szkoły, która ma każdego chłopaka, jakiego zapragnie. Typowy amerykański serial, czyli takie, które dziewczyny najbardziej lubią.
Przed chwilą, oprócz robieniu testu z historii i WOS-u, obejrzałam "Charlie i fabryka czekolady". Tytuł z pewnością zna każdy, ale myślę, że nie każdy miał okazję się z nim zetknąć. Według mnie to dobry film z morałem z bajki. Wnioskujemy z niego, żeby nie być na każdą zachciankę swojego dziecka, nie przechwalać się, mieć umiarkowanie w jedzeniu itp. Oczywiście kiedy na ekranie pojawia się Johnny Depp (czyt. dep, a nie dip!) od razu na naszej twarzy pojawia się uśmiech :). W tym filmie jest trochę dziwny, ale nikogo innego nie wyobrażam sobie w tej roli! ;-D. No i oczywiście Helena Bonham-Carter świetnie, ale nie miała zbyt dużej roli.
Przy okazji... zaczęłam oglądać Top Model... nie wiem co mnie napadło, żeby oglądać ten beznadziejny program. Krupę kiedy lubiłam! Może trudno w to uwierzyć, ale tak. W tym programie jest po prostu beznadziejna...
Oceny:
Pamiętniki Carrie : 7/10
Charlie i fabryka czekolady: 8,5/10

 
Przy okazji polecam sklep:
http://azjatyckistyl.pl/
A wy? Co myślicie na temat tego filmu? Lubicie czekoladę? ;-D Bo ja uwielbiam białą ♥
Buuuzi:* i miłej soboty:)

11 komentarzy:

  1. Lubię ten film ;D

    czekoladę lubię i to jak! xD ale biała "czekolada" to nie czekolada - jest to sam tłuszcz i tyle ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. To mój ulubiony film z dzieciństwa, uwielbiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. ha ha ten film jest świetny:0
    zapraszam na swojego bloga
    http://ja-i-moje-wariackie-zycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Serialu niestety nie znam, ani z opisu, ani z tytułu, ale za to oglądałam ten film (Charlie i fabryka czekolady)dość dawno temu, ale najbardziej rozwalały mnie pioseki xd Depp, jak zawsze fenomenalnie ;3 Aha, i od razu zerkam na sklep, bo, ponieważ przepadam za Azją, a szczególnie Japonią ^-^
    zapraszam na: http://angels-and-demons-story.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. He he, jaki zbieg okoliczności właśnie szukam zdjęć z tego filmu bo mi jest potrzebny do projektu do szkoły.
    Pozdrawiam wholelifeonthesofa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam ten film jeszcze mi się nie znudził chociaż obejrzałam go
    około 12 razy ;D a czekoladę kocham

    A o czym jest ta książka Pretty Little Liars ?
    Bo jestem ciekawa....

    http://sweetlemonnow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest też serial, to możesz zacząć od serialu :)
      pierwszy odcinek znajdziesz na pewno na kinolive.pl, ale także na video.anyfiles :)
      już pisałam o książce i serialu w jednym, tu link: http://inspirationfrombooks.blogspot.com/2013/02/pretty-little-liars.html

      Usuń
  7. nie oglądałam.
    ślicznie tu!
    http://inaczejznaczypomojemu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekolada z orzechami najlepsza ! :)

    ~ http://duo-jessie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny film i fajny blog :D
    zapraszam do mnie :
    http://biebs1994.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń