sobota, 9 lutego 2013

Poradnik pozytywnego myślenia :)

Zanim przejdę do tematu, chciałabym wam strasznie podziękować za ponad 1000 wyświetleń! ♥ Na prawdę dużo to dla mnie znaczy i cieszy, że jednak ktoś czyta to co uważam ;- D Wiem, że to dla niektórym bloggerów jest norma, że mają ponad 1000 wejść. Ba! Nawet 10000000! :) Ale jak dla mnie to jest na prawdę dużo. Zmieniłam wygląd swojego bloga (mam nadzieję, że się podoba) i staram się go ulepszać kiedy i jak tylko się da ;-)
Dzisiaj mam dla was film, który dopiero co pojawił się w kinach. Oczywiście mowa o "Poradniku pozytywnego myślenia" :) . Oczywiście po chamsku nie poszłam na niego do kina, tylko leniwie obejrzałam sobie go w serwisie http://stop-limitom.pl/. Ale cóż brak czasu i brak pieniędzy robią swoje.Krótki opis: Były nauczyciel, Pat Solitano (Bradley Cooper), znalazł się na życiowym zakręcie. Po tym, jak stracił pracę, dom, oraz żonę, ostatnie osiem miesięcy spędził w szpitalu psychiatrycznym. Po zwolnieniu ze szpitala w wyjściu na prostą pomagają mu rodzice - Patrick senior i Dolores (Robert De Niro i Jacki Weaver). Pat jest zdeterminowany, by po okresie separacji odbudować relacje z żoną i wrócić do niej. Wszystko jednak komplikuje się na nowo, kiedy spotyka on na swojej drodze tajemniczą i samotną nieznajomą, Tiffany (Jennifer Lawrence).
  Po pierwsze, obsada aktorska! Aaa, na prawdę rzadko się zdarza tak, że uwielbiam każdego głównego aktora!  Bradley Cooper (znany głównie z "Kac Vegas", co też bardzo mi się podobało) odwalił znakomitą robotę! Polubiłam tego aktora nie tylko z roli w Kac Vegas, ale też "Jestem Bogiem". Ten drugi mało znany, ale na prawdę wart obejrzenia, ale o nim inna notka. Rola człowieka po szpitalu psychiatrycznym bardzo do niego w tym filmie pasowała;-D. Jennifer Lawrence! Może nie każdy kojarzy imię i nazwisko, ale grała ona główną rolę w "Igrzyskach Śmierci", także znakomicie wypadła. No i Robert De Niro oczywiście jak zwykle, baaardzo dobrze ;- )).
 Po drugie, ten film nie do końca jest komedią. W zwiastunie w tv ukazują ten film jako bardzo śmieszny, czy coś w tym stylu. Moim zdaniem nie do końca tak jest, ponieważ pokazuje on ludzi, którym w życiu nie do końca się powiodło i którzy się pogubili we własnym świecie. Oczywiście wszystko to jest pokazane pozytywnie, ale jeżeli zdamy sobie sprawę z tego, jak oni mają ciężko i nie zdają sobie sprawy z tego co robią, już nie do końca tak jest
. Podsumowując, "Poradnik pozytywnego myślenia" jest na prawdę godnym obejrzenia filmem i za obsadę aktorską, i po to, byśmy uświadomili sobie jak niektórzy mają ciężko. A przy okazji trochę się pośmiać, bo niektóre momenty są tego warte! ;)


Buuuuzi:*  i na koniec nutka, która może być dobrą odskocznią od codziennej :-) (z filmu "The Perks of Being a Wallflower) 
 http://www.youtube.com/watch?v=sENM2wA_FTg

11 komentarzy:

  1. haha gratuluję 1000 wyświeltleń ! ^^
    Też bym się cieszyła jak bym tyle miała.

    Nie słyszałam o tym filmie, ale wydaje się być
    ciekawy.Czyli kolejny film do mojej listy do obejrzenia. ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. heheh duużo osób czyta to co myslisz spoooczko ;333
    Jaa też :D
    Gratuluję tylu wyświetleń! BRAVVOOO :D
    A co do filmu to wydaje się być całkiem spooko moze go obejrzę :D
    http://przyjazn-milosc-zaufanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. hej , super blog :D Zapraszam do mnie ♥
    http://cynamoooo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny blog. :) Widze tu dużo przydatnych rzeczy. Będę wpadać częściej bo bloga bardzo fajny. ;d. w wolnej chwili wpadnij do nas, jeśli ci się spodoba zapraszam do dalszego obserwowania. :3 | best-frieend.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny blog ;)
    zapraszam do mnie -pierwszy cover ;)
    obserwuje i licze na to samo ;)
    http://start-alloveragain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Hm, miałam iść na ten film, ale poszłam na Kolekcjoner i Podejrzani Zakochani. Polecam Ci te filmy.
    Gratuluje dużej ilości wyświetleń :))

    http://oczami-kubusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością obejrzę Podejrzani zakochani, bo jestem ciekawa tego filmu ;- ) Także możesz spodziewać się w przeciągu dwóch tygodni recenzji ;- D
      ;- *

      Usuń
  7. Super chyba pójdę do kina na to bo naprawdę mnie zaciekawiłaś :) //http://mam-marzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny blog :D
    ps. zapraszamy na nasz http://pasjaszarosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. czesc ; ) świetny blog ;3

    OdpowiedzUsuń
  10. Byłam na nim i jest nawet fajny ;p
    http://harris-i-connor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń