wtorek, 12 lutego 2013

"The Words"

Piszę tę notkę pod wpływem emocji jakich wywarł na mnie ten film. Obejrzałam go dosłownie przed sekundą i pomyślałam, że musze go zrecenzować, że muszę go opisać. Jest to film chyba bardzo mało znany, bo trafiłam na niego przez przypadek. Nikt mi o nim  nigdy słowa nie powiedział. I myślę, że filmy, które nie mają zbyt dużego rozgłosu są o niebo lepsze niż takie, o których wszędzie jest mowa. Film opowiada o pisarzu, który napisał książkę o pisarzu, który ukradł powieść i wydał ją jako swoją. Pokręcone wiem, ale mam nadzieje, że się połapaliście. Od razu mówię, końcówka filmu jest intrygująca i niektórych może zaskoczyć, tak jak mnie. Nie będę pisała o grze aktorskiej, bo Bradley Cooper jak zwykle świetnie wypadł, widać, że ma wielki potencjał, aby w przyszłości być na prawdę dobrym aktorem. Widziałam też parę innych znajomych twarzy, ale nie mogę przypomnieć sobie jak się nazywali, ale w obsadzie na pewno wszystko znajdziecie ;-) .
Film ukazuje z pewnością uczucia, z jakimi zmagać się musi człowiek, który kradnie komuś powieść. Zwłaszcza jeżeli autor ma za sobą kawał niebyt ciekawego życia, a ten człowiek wydał tę książkę jako swoją, zdobył popularność, a jego żona patrzy na niego z oczami pełnymi wzruszenia. Klimat, w który wprowadza widza w ten film jest niesamowity (przynajmniej dla mnie, bo sama piszę książkę). Niektórzy powiedzą: aaa tam nic specjalnego dramat, jak dramat... Ale nie, nie sądzę, by to był jeden z tych dramatów, na którym mężczyźni co chwilę biegają do łazienki i przynoszą swoim żonom chusteczki higieniczne. Jest to film na chwilowe przemyślenie wyborów jakich dokonujemy w życiu i jakie będą ich konsekwencje.

    "...My sami dokonujemy wyborów, ale najtrudniej jest nam z nimi żyć..." - cytat z filmu. 


Buzi:* 

3 komentarze:

  1. fajny zapraszam na mojego bloga :)
    Pozdrawiam :*
    http://my-strangee-lifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog, obserwuje i liczę na to samo.

    ZAPRASZAM
    http://pamietnik-nastolatki-czebullka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń