poniedziałek, 18 lutego 2013

Warto iść na "Piękne Istoty"?

Witam, witam jak tam ferie mijają? ;- D
I jak tam spędziliście Walentynki? Mam nadzieję, że nie czuliście się w tym dniu tak jak ja? ;>
No, ale trudno, czy kogoś macie czy nie macie, trzeba patrzeć optymistycznie na świat, by jakoś przeżyć ;-))
Wybrałam się na film pt."Piękne Istoty". Jest on na podstawie niezwykle nudnej i dłużącej się książki. Przez większość czasu nie dzieje się kompletnie nic, aż w końcu mamy chęci ją odłożyć i zabrać się za coś ciekawszego (w moim przypadku "Pretty Little Liars" :D). Co do ekranizacji... lepsza od książki, to jest pewne. Zrobiony... masakra. Jak na taki film mogli się bardziej postarać i włożyć więcej pracy w to, by wyglądało bardziej realistycznie.
Mało znanych aktorów. Emma Thompson wypadła dobrze, a Jeremy Irons bardzo dobrze ;-) Reszta średnio, chociaż do dwóch głównych ról nie mam zastrzeżeń. Oprócz tego, że główny aktor był po prostu za stary...
Nie mogę o tym filmie powiedzieć zbyt dużo. Sama fabuła nie jest jakoś powalająca, trochę podobne do "Zmierzchu". Wersja książkowa i filmowa baardzo się od siebie różnią. Wiadomo muszę wyciąć niektóre fragmenty, nawet niektóre mniej ważne postacie, ale nie pokazywać scen nie po kolei! Wprawdzie książki nie doczytałam do końca, ale scena na której skończyłam (połowa książki) była na samym początku filmu. Kompletnie nie ta kolejność i, podobno jak czytam inne opinie, inne zakończenie. Ostatnie pół godziny filmu baaardzo naciągane.
Żeby nie było, że kompletnie mi się nie podobał, powiem, że mimo nawet tej kolejności oraz trochę głupich i żenujących dialogów, był całkiem okej. Niektóre fragmenty i wątki bardzo mi się spodobały (chociażby z księgą, jak ktoś oglądał)  ;-)
Aleee niestety film nie zasługuje na zbyt dużą ocenę. Szkoda, bo mogli go zrobić na prawdę bardzo dobrze, a nie przeciętnie. Myślę, że 4,5/10 będzie dobrą oceną:)





Tu okładka książki :)
Moim zdaniem, jeśli ktoś lubi "Zmierzch" to jest szansa, że ten film się spodoba, lecz jeśli kto kompletnie nie wie o czym ten film będzie albo nie gustuje w tego typu filmach, po prostu się wynudzi.
Oczywiście to tylko moje zdanie, jeśli komuś się podobało, to dobrze, bo ma dość wysoką ocenę na filmwebie ;-) .
Buuuuzi :* 

4 komentarze:

  1. ciekawy się ten film wydaje :) może się wybiore

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydaje się fajny :3 Być może się wybiorę ;3
    http://hitori-chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. nie moge sie doczekac !

    OdpowiedzUsuń
  4. Od dłuższego czasu chcę się wybrać na ten film, ale jakoś jeszcze nie;p Świetny blog... zapraszam do mnie:
    >>> http://oczamichomika.blogspot.com/
    >>> http://psiblognaczterechlapach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń