czwartek, 7 lutego 2013

Pretty Little Liars ♥

Hehehe, ja jednak postanowiłam zacząć ferie od dnia jutrzejszego! :)
Mamy duużo lekcji, a ostatnie trzy są strasznie nudne.. więc postanowiłam przedłużyć sobie wolne ;)
Dzisiaj przybywam z serialem i książką zarazem. Dla niektórych ta nazwa może nic nie mówić, tak jak mnie parę miesięcy temu. Ogólnie:
Serial opowiada historię grupki nastolatek. Jedna z dziewczyn ginie w niewyjaśnionych okolicznościach... po roku reszta przyjaciółek zaczyna od niej dostawać dziwne wiadomość... zza grobu. Okazuje się, że dziewczyny ukrywają straszliwą tajemnice...
Tą jedną z dziewczyn była dziewczyna o prześlicznych blond włosach i twarzy w kształcie serca. A na imię miała Alison :) . Ma ona za sobą cztery przyjaciółki, Spencer (dziewczynę bardzo dobrze się uczącą), Emily (jej "obrońcę"), Arię (dziwaczkę kochającą sztukę) i Hannę (kocha centrum handlowe, bulimiczka). Jak widać wszystkie z nich różnią się charakterem. Ich początki przyjaźni są opisane w książkach, lecz w serialu nie do końca to wszystko jest pokazane.
Serial, a książka bardzo różnią się od siebie. Obie wersje są równie intrygujące (oprócz trzecia część książki, która jest tylko przedłużeniem) i obie są warte uwagi. Zaczęłam swoją przygodę z serialem parę miesięcy temu, kiedy moje koleżanki z klasy miały świra na jego punkcie (zarówno jak i książek). Postanowiłam jako pierwsze zobaczyć serial, bo jakby mnie nie wciągnęło, to bez sensu kupować książkę.Niektórzy mówią, że 1 odcinek ich znudził, a dla mnie był on baaardzo wciągający. Pochłonęłam dwa i pół sezonu w tydzień! I strasznie żałowałam, że będę od tamtej pory musiałam czekać na kolejne rozpoczęcie sezonu. Teraz trwa i co tydzień pojawia się nowy odcinek (link do strony gdzie można obejrzeć podam na końcu). Serial, jak i książka są tak pokręcone, że czasem trudno się połapać, zwłaszcza jak się odłoży czytanie, bądź oglądanie na jakiś czas. Do tego... seksowni aktorzy :D.


Od lewej: Hanna, Emily, Spencer, Aria.





































A to polskie okładki książek :) Części na razie jest 10, ja jestem na 8 :)
Na prawdę gorąco polecam, jeżeli lubicie tajemnicze i wciągające seriale:) A jak ktoś zaczyna ferie i nie ma co robić to to jest najlepszy przepis na nie!
Link do strony :  http://video.anyfiles.pl/
Tam są chyba wszystkie odcinki. Ja oglądałam na kinomaniaku, ale teraz mają jakiś problem ;/. trzeba tylko tam dobrze poszukać a znajdziecie pierwszy odcinek :)
Enjoy! i mam nadzieje, że komuś się spodoba :)
Aaa teraz będę oglądać "Poradnik pozytywnego myślenia" i dam wam znać, czy warto iść do kina :) 
Buuuuuzi :*  i miłych ferii dla tych co zaczynają :)

18 komentarzy:

  1. Obserwuję ♥
    http://best-frieend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie nam się podoba twój blog :)
    Ciekawie wszystko opisujesz ,miło się czyta :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne ;3
    +Obserwuję liczę na to samo <3

    crazy-life-by-angelika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. O, w ogóle tego nie oglądałam. o.O Jak miałam wcześniej bloga na Onecie to mnóstwo ikonek pojawiało się właśnie z "Pretty Little Liars". Jednak nie ciągnęła mnie ciekawość, by to obejrzeć, a co dopiero przeczytać! ;)
    Właśnie szperam w necie i myślę, by nie zamówić pierwszej części. ;) Sądząc po zdjęciach, książka ma dużą ilość stron, co lubię. ;) Pozdrawiam i dzięki za komentarz u mnie ;p Obserwuję! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. O zaciekawilas mnie tym serialem! Koniecznie musze go obejrzec:)
    Bardzo lubie tego typu historie:)
    +Ciekawy bardzo blog, podoba mi się :)
    LAJK DLA CIEBIE :D

    ZAPRASZAM DO MNIE: my-reflections-and-more.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo słyszałam o tym serialu ,ale osobiście nie oglądałam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Już od jakiegoś czasu wchodziłam na Twojego bloga.
    Teraz, gdy założyłam swojego-dołączam do obserwatorów ;)

    Liczę, że w wolnej chwili wpadniesz i do mnie:

    http://by-enia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. mam zamiar jakoś to przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham PLL! Ksiązki niezbyt mnie wciągnęły. Jest to jeden z niewielu przypadków, w którym uwarzam, ze ekranizacja jest lepsza niz książka. Użekł mnie również 'Secret' w tle <3 Cudny blog, przyjamnie się czyta.
    http://my-moments-with-one-direction.blogspot.com/
    Skomentujesz? Twoja opinia wiele dla mnie znaczy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie oglądałam tego, ani nie oglądałam ;P
    ale ciekawe się wydaje, fajnie to wszystko opisałaś ;)
    świetny blog c;

    http://justwonderful-q.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Najlepszy serial jaki oglądałam! <3
    Też zamierzam kupić sobie książki, wszystkie części :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawy i pomysłowy blog czekam na więcej... zapraszam do mniehttp://tajeeemniceeeblogspot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Niedawno czytałam recenzję jednej książki z tej serii i naprawdę zapowiada się ciekawie :) Dodatkowo Twoja opinia utwierdziła mnie w tym przekonaniu :) Ale nie wiedziałam, ze jest też serial ;) Nie wiesz gdzie można obejrzeć go w internecie ? :) Obserwuję i pozdrawiam, a jeżeli miałabyś ochotę i trochę czasu to zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na końcu posta masz link do serialu , tylko musisz poszukac 1-ego odcinka ;-) . A jak nie znajdziesz tam , to poszukaj jeszcze gdzieś indziej, albo czekaj na kinomaniaka, bo tam mają jakiś problem z serwisem na razie :)

      Usuń
    2. Polecam stronę zalukaj.tv lub kinolive.pl :)

      Usuń
    3. Na zalukaj, jak patrzyłam, to nie ma niestety. ;/ a kiedyś chyba było jak się orientuję .

      Usuń
  14. Zaczęłam oglądać serial, ale jakoś nie przypadł mi do gustu. Bardziej ciekawią mnie książki :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie :)
    http://matraczyta5.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Super i interesujące oraz ciekawe. Podoba mi się ten blog i będę wchodzić regularnie. Jeśli chcesz to wejdź na mojego bloga i pozostaw komentarz http://magia-tajemnice-konie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń